Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



1  2 3 4 5 6
Uzstumt sniegu citu ceļā nav risinājums
Uzsnidzis sniegs, katrs priecājamies par sev svarīga ceļa posma attīrīšanu un brīžiem nemanām, vai tas nav noticis uz kāda cita blakus esoša satiksmes dalībnieka rēķina. Kā, diemžēl, to var novērot Skolas ielā. lasīt tālāk »
Silenieks vērtē solījumus par velo valdības rīcības plānā
10.februārī apstiprinātais Laimdotas Straujumas vadītās valdības deklarācijas rīcības plāns paredz to, ko nebūs gatavi uzņemties ne Latvijas Valsts Ceļi, ne CSDD, ne ceļu satiksmes drošības eksperti, ne auto vadītāji, nedz arī riteņbraucēji. Īsais kopsavilkums – Valdības deklarācijas rīcības plāns paredz to, ka velo infrastruktūra nebūs vai braukšana pa to būs bīstama.
Toms Alsbergs: "Viela pārdomām. Nekas oriģināls - velosipēds & auto"
Kā sociālajos tīklos paudis pasaules čempions minidromā Toms Alsbergs, ir pienākusi reize, kad arī viņš izlēmis ar savu pārdzīvojumu dalīties sociālajos tīklos.
Tvirtas kājas, vairāk naudas, labāks sekss un citi riteņbraukšanas labumi
Ieguvumus no regulāras velo slodzes atklāj sporta kluba "City Fitness" pārstāvis Ēriks Nadziņš, "Veselības centrs 4" ģimenes ārste un sabiedrības veselības konsultante Dana Misiņa, kā arī Sarmīte Svikule, kas svētdien, 17.augustā, gatavojas piedalīties vienā no šīs vasaras vērienīgākajiem velo sporta notikumiem Latvijā - "Vitamax Liepājas velomaratonā".
Velosipēds pilsētvidē laika gaitā
Kā teicis Ernests Hemingvejs, „tikai braucot ar divriteni ir iespējams vislabāk apgūt savas zemes kontūras, jo katrā kalnā ir jātiek caur sviedriem, lai lejā varētu jau ripot. Tu viņus atcerēsies, kādi tie patiesi ir, kamēr automašīnā tikai augstākais kalns Tev liksies iespaidīgs, līdz ar to laupot iespēju savu zemi atcerēties akurāti, kas ir lielākais ieguvums no riteņbraukšanas”. Latvijas Riteņbraucēju apvienības biedrs, viens no Rīgas velo darba grupas censoņiem, kā arī velo entuziasts Jānis Ķīnasts dalījies ar savām domām par pilsētas attīstību laika gaitā, velosipēda un gājēja vietu pilsētā, kā arī par velo nākotnes perspektīvām.
Nauris Lārmanis: Rīgas ielas ir nonēsātas, un CSDD arī neklājas labāk
Ne tik daudz fiziski, cik morāli, Rīgas ielas ir nonēsātas, gluži kā veci ādas apavi. Tiem var smērēt vislabāko smēri, tos var pat nokrāsot, tie kaut kā pildīs savu funkciju, bet ir skaidrs, ka tie ir nonēsāti. Tāpat ir ar Rīgas ielām, un velojoslām, kā smēri.
 
1  2 3 4 5 6
 »
Top.LV