Krišjānis Liepiņš: Rīgas veloceliņu izvērtējums
Krišjānis Liepiņš savā blogā apraksta savus iespaidus, braucot pa veloceliņu Centrs-Valdemāra un Zirņu ielu krustojums, kā arī posmu VEF tilts-Teika-Berģi.
|
Ieva Kantmane: No upmalas romantikas līdz industriālismam
Pēc divu dienu lietavām atkal ir uzspīdējusi saule un tādu vakaru būtu grēks nosēdēt mājās, tādēļ jau pa dienu kalu plānus, kur ar velo došos pēc darba. Nekur diži tālu ne – uz kādu stundiņu pusotru, kas nozīmē - ne vairāk par 20-25 km.
|
Viesturs Silenieks: Dzērājriteņbraucēji ir daudz dziļāka problēma, nevis tikai fakta konstatācija
|
Ko līdz, ka policija tvarsta iedzērušus bezdarbniekus, kas brauc ar velo makšķerēt?
Valsts policija šodien atkal nākusi klajā ar paziņojumu, kurā cenšas pierādīt, ka viņi tiešām pieķēruši par 235 dzērumā pie stūres braucošiem velosipēdistiem vairāk kā pērn. Nu, ticam, ticam, ka pieķērāt! Taču lielākajai daļai velosipēdistu tas ir kā spļāviens sejā, jo NORMĀLI RITEŅBRAUCĒJI NEBRAUC DZĒRUMĀ! Ja ziņo, ka pieķerti, lai arī pasaka, kas pieķerti - laukos dzīvojošie bezdarbnieki, kas visu mūžu uz upi makšķerēt braukuši vieglā reibonī, un kas nekādu sodu tik un tā nemaksās? Tāpat kā tajā piemērā, kad vienu un to pašu dzērāju policija bija sodījusi 26 reizes. Jēga?
|
Viesturs Silenieks: Kādēļ riteņbraucējiem ir vēlme šķērsot krustojumu pie sarkanās gaismas?
Neaizstāvot ceļu satiksmes noteikumu pārkāpējus, tomēr rodas jautājums, kādēl riteņbraucēji mēdz uzvesties atšķirīgi pie luksofora sarkanās gaismas signāla un kādēļ tie mēdz neievērot luksofora sarkanās gaismas signālu.
|
Satiksmes ministrija: "velorikšas grūtāk pamanāmas kā velosipēdi". Nekompetence vai interese aizliegt?
Satiksmes ministrija uz Rīgas domes visai dīvaino lūgumu skaidrot Ceļu satiksmes noteikumus (paši nemāk lasīt???) atbildējusi ar ne mazāk dīvainu atbildi, pilnā nopietnībā paziņojot, ka velorikšas ir zemākas un mazāk pamanāmas par velosipēdiem. Velorikšu vadītāji, viņuprāt, guļus brauc?
|
|
|