Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



1 2 3  4 5 6
Par riteņbraucējiem bīstamām pretrunām CSN
Velobraucēja Linda, kas sociālajos tīklos zināma kā @Sursurs, savā blogā aktualizējusi visiem riteņbraucējiem aktuālu tēmu - vai gājēji drīkst staigāt pa veloceliņiem. Izrādās, Ceļu satiksmes noteikumos šajā ziņā ir būtiska pretruna, kas riteņbraucēja un gājēja sadursmes gadījumā var radīt būtiskas problēmas.
Nauris Lārmanis: Kāpēc Rīgai nevajag rekomendējošās velojoslas?
- Tāpēc, ka Rīgai, un jo īpaši, pilsētas centram vajag vienkārši velojoslas. Un ne jau tādēļ, ka jau šobrīd tās ir iespējamas arī juridiski. Vērīgākie būs pamanījuši, ka tādas eksistē dabā ne tikai Liepājā, bet arī Rīgā. Piemēram, šeit: http://goo.gl/maps/E71NE
Silenieks: Kā bērnam mācīt braukt ar riteni?
Cilvēkam, kurš ikdienā pārvietojas ar velosipēdu, brīdī, kad jāsāk vest bērns uz bērnudārzu vai skolu, jāsāk pārdomāt un pārkārtot dienaskārtība un plāni. Mans puika sāka braukt ar skrejriteni jau pusotra gada vecumā. Nācās pārtaisīt elegantā, Latvijā ražotā velosipēda DipDap rāmi, lai tas būtu zemāks un varētu braukt jau no 1,5 gadu vecuma, nevis kā ražotājs to ir paredzējis no 3+.
"Compensa": Kā vienot divas pretējās frontes – riteņbraucējus un autovadītājus?
Beidzot sagaidīto pavasari steidz baudīt visi, arī velobraukšanas entuziasti. No dziļākiem telpu stūriem tiek izstumti velosipēdi, no tiem notraukti ziemas putekļi un tie tiek izvesti pastaigā pa ielām.
Arnis Bergs: Tehnoloģiju dažādība – transporta sistēmas ilgtspējai
Katram transportlīdzekļa veidam ir savs efektīvā pielietojuma veids. Lai cik energoefektīvs ir arī autoram pierastais velosipēds, bez automobiļiem tomēr neiztiksim, vismaz kravu pārvadājumos. Ja kravu pārvadājumus pilsētā ir iespējams organizēt izmantojot velosipēdus, tad valsts pārvaldei ar sabiedrības atbalstu šāds plāns ir jāizstrādā. Svarīgs, protams, būtu arī darba aizsardzības speciālistu atzinums par kravas velosipēdu vadītāju veselības apdraudējumiem.
Viesturs Silenieks: Elektriskais auto vai elektriskais velosipēds – kas valstij izdevīgāk?
Ir labi, ka tiek atbalstītas dažādas iniciatīvas, grūdieni, palīdzība potenciāli labām lietām, ja ir pārliecība, ka patiešām tās ir labas.
 
1 2 3  4 5 6
 »
Top.LV