Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



E-velosipēds, kas piedāvā būt stilīgam

Ziņa publicēta: 22.10.2015 20:41
Kamēr visa pārējā pasaule virzās velokultūras attīstības un arī e-velosipēdu popularizēšanas virzienā, interesantā kārtā Ķīnā notiek pretējais – elektroniskie velosipēdi vairs nav cilvēku viens no mīļākajiem pārvietošanās veidiem un velojoslas kļūst arvien mazāk pārpildītas, tā vietā atkal un atkal pieaugot auto skaitam.

Tomēr kāda Ķīnas jaunā kompanija YunMake ir izdomājusi mainīt šo mulsinošo trendu,  atdodot elektriskajiem velosipēdiem tautas mīlestību – tiesa, ne parastajiem elektriskajiem divriteņiem, bet īpašiem, radikāla dizaina salokamiem e-velosipēdiem, kas automātiski savienojas ar telefona vai planšetes aplikāciju.

YunBike patiešām nav līdzīgs tipiskajiem Ķīnā redzamajiem pat līdz absurdam vienkāršajiem un absolūti dizainiski neinteresantajiem velosipēdiem – pirmkārt novērtējams ir pats YunBike izskats no parocības un arī dizaina viedokļa, kas pat ieguvis Red Dot Award un, no sāna skatoties, nedaudz atgādina lidojumam gatavu pūķi, otrkārt velosipēds ir salokāms 2 sekunžu laikā un savienojams ar dažādām elektroniskajām ierīcēm (šī iespēja ir unikāla un citos masveida Ķīnas e-velosipēdos nav pieejama).


Specifiskā velosipēda savienojamības aplikācija ietver arī navigācijas sistēmu, citu lietotāju maršrutu uzraudzību, kā arī ziņas par velosipēda apkopes stāvokli un baterijas pilnumu. Patiesībā šķiet, ka YunBike nemaz nav domāts, lai konkurētu ar hipermārketu velosipēdiem – tas drīzāk varētu tikt salīdzināts ar segveju vai kādu citu modernās kultūras simbolu.


Velosipēds, kas pieejams pārdošanā jau no jūlija, sver 16 kilogramus (kas gan ir samērā daudz) un ar to iespējams sasniegt ātrumu 25 kilometri stundā. Tiesa, braucot ar šādu ātrumu, tās pašas stundas laikā velosipēda četras stundas lādējamās baterijas arī būs izlādējušās, par ko tiks paziņots LED ekrāniņā vai arī  specifiskajā aplikācijā lietotāja telefonā. Turklāt, baterijām beidzoties, nekur uz priekšu vairs nebūs iespējams nokļūt, jo velosipēdam trūkst pedāļu (kas gan šādi ļautu to iekļaut skūteru kategorijā – kaut gan oficiāli tas tiek reklamēts kā e-bike!). Tomēr ja šādi vairāk cilvēku, kaut vai lai sekotu modei, tiks iedvesmoti izvēlēties dabai draudzīgāku pārvietošanās līdzekli par auto, nudien tā speficikācijas problēmas ir mazsvarīgas.


https://www.techinasia.com/xiaomi-ceo-invests-ebike-startup-china/
http://www.iheima.com/news/2015/1013/152323.shtml (oriģinālavots ķīniski)
http://www.unlockpwd.com/yunbike-x1-folding-elektroskuter-with-the-ability-to-connect-to-your-phone/
http://www.cnet.com/news/get-connected-with-the-foldable-yunbike-x1-e-bike/
http://www.red-dot.sg/en/online-exhibition/yunbike/
https://www.youtube.com/watch?v=P5T2OdUgR0I
Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Arnis 2015.10.23 14:47 Nezinu kā Ķīnā, bet Latvijā un visā ES: ja nav pedāļu, tas nav velosipēds.
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 19 + 1 =
 »
Top.LV