Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



1  2 3 4 5 6 7 8 9 10
Bugatti izstrādājis vieglāko velosipēdu pasaulē
Ekskluzīvo sporta automašīnu ražotājs "Bugatti" sadarbībā ar kompāniju "PG" izstrādājis vieglāko velosipēdu pasaulē, kas maksās 39 000 dolāru (EUR 36 000), vēsta iauto.lv. lasīt tālāk »
Drošs pret rūsu, ūdeni, zagļiem un visām pārējām kaitēm!
Ik gadu tiek nozagti velosipēdi aptuveni 360 miljonu (!!!!!) dolāru vērtībā – un pat, ja šāds skaitlis šķiet absolūti neticams un nereāls, ikkatram no mums dzīves laikā divritenis ir aizdevies pats savos ceļos (vai arī vismaz labi zinām kādu draugu vai paziņu, kam pēkšņi nācies sākt čāpot ar kājām). Arī nesen notikušais eksperiments Amsterdamā, Romā un Prāgā pierāda, ka, lai velo tuvumā uzrastos kāds tā zaglis, nepieciešamas tikai pāris minūtes – un reizēm šķiet, ka pat visstiprākā slēdzene nespēs noturēt vietā to, ko iekārojis kāds sveša labuma tīkotājs.
Tik vienkāršā un dzīvi mainošā Bicimaquinu revolūcija
Ko darīt ar vecajām divriteņu daļām? Tās, protams, var izmantot vēlreiz kā metālu, bet var atrast arī daudzreiz nozīmīgāku un vērtīgāku pielietojumu. Tā, piemēram, Latīņamerikas valstī Gvatemalā, pārveidojot vecos velosipēdus par sadzīvē lietojamām kājminamām mašīnām, praktiski tiek veidota neliela industriālā revolūcija, ļaujot arī tehnoloģiski vēl ne tik attīstītās valsts ne tik bagātajiem iedzīvotājiem turpināt savu biznesu bez liekiem izdevumiem un saglabāt savu vietu tirgū, spējot sevi apgādāt un krietni efektīvāk izmantojot cilvēku spēkus.
Pa taisno no 1950-ajiem
Velosipēdi jau paši par sevi ir absolūti pozitīvi transporta līdzekļi gan to sniegtajā priekā pašiem braucējiem, gan arī draudzīgumā pret apkārtējo vidi – taču dizainiski izcili velosipēdi paceļ šo baudījuma latiņu pavisam jaunā dimensijā. Piemēram, uz Otto Cycles elektrovelosipēdiem, kas ar savu fascinējošo formu un unikālajām krāsām izskatās itin kā atbraukuši no pagājušā gadsimta vidus, nevar paraudzīties bez apbrīnas un kārdinājuma tūlīt par ar to doties izbraucienā!
Velo mākslas pasaulē
Amerikas Savienoto Valstu pilsētas Santa Rosas iedzīvotājus un tūristus jau pāris gadus priecē kāds visnotaļ interesants piemineklis – itin kā obelisks, itin kā slavenā Vašingtona pieminekļa un ASV galvaspilsētas simbola līdzinieks, bet veidots no...divriteņiem!
Velo piecu ziloņu garumā
Parasta velosipēda dimensijas no viena rata sākumam līdz otra beigām ir aptuveni 1,7 metri – tas, protams, var nedaudz svārstīties, tomēr noteikti ne vairāk kā pārdesmit centimetrus uz vienu vai otru pusi. Tomēr ar jebko, kas ir „normāls” vai „parasts”, Ginesa Rekordu grāmatā neiekļūt! Tam nepieciešams, lai velosipēds būtu... vairāk kā 30 metrus garš.
 
1  2 3 4 5 6 7 8 9 10




Preses relīzēm, paziņojumiem, cita veida informācijai:

Ziņojiet par jaunumiem


Partneri un draugi
 »
Top.LV