Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Vai Tu jau parakstījies?

Ziņa publicēta: 04.11.2013 13:38
No šīs dienas Latvijas Riteņbraucēju apvienība ir kļuvusi par iniciatīvas “30 km/h – padarīsim ielas brīvākas” partnerorganizāciju. Tā atbalsta drošību uz ielām, piesārņojuma līmeņa samazināšanu, kā arī gudras pārvietošanās izvēli. Lai iedzīvotāji visā Eiropas Savienībā justos droši uz ielām, līdz šī gada 13. novembrim ir jāsavāc vismaz 1 miljons parakstu no vismaz 7 dažādām Eiropas Savienības dalībvalstīm.

Iniciatīvas mērķis ir panākt, lai Eiropas Komisija nāktu klajā ar priekšlikumu uzstādīt ātruma ierobežojumu 30 km/h Eiropas apdzīvotajās vietās . Pēc parakstu savākšanas, tas kļūs par standarta pārvietošanās ātrumu ciematos un pilsētās. Ierobežojums samazina lielo satiksmes plūsmu un padara ielas draudzīgākas gājējiem, velosipēdistiem.

Pirmais šāda veida ātruma ierobežojums tika ieviests Bukstehudē, Vācijā, 1983. gadā. Šeit un citur, kur tika ieviestas ierobežojuma zonas, ievērojami samazinājies nelaimes gadījumu skaits uz ielām. Dzīvojamos rajonos uzlabojas gaisa kvalitāte, kā rezultātā tiek pozitīvi ietekmēta arī sabiedrības veselība.

Vai Tu jau parakstījies? Vari to izdarīt ŠEIT.

Sīkāka informācija www.30kmh.eu.

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Lapas: 1 2 3 4 5 6 
:: Ineta 2013.11.07 09:40 Aga, tad lai kaut ar sabiedrisko transportu atbrauktu no vienas rīgas puses uz otru, tagad vajadzēs celties 2h agrāk :D :D Idiņi. Man nekas nav pret ierobežojumiem dzīvojamajās zonās - tur varētu kādu pavaktēt, bet ne jau pa pilsētām... Pa Čakeni vai Brīvībeni tagad visi dudinās uz 30 :D Smiekli nāk
:: Leonīds Osipovs 2013.11.11 01:24 Vēsture, nesenie notikumi kaut ar tām pašām legālajām narkotikām un nelegālo alkoholu, liecina - jānotiek kam ārkārtējam, lai ko iekustinātu. Atbilstoši likumi vienmēr tiek pieņemti tikai pēc traģēdijām un katastrofām - par vēlu. Nīderlandes, kā riteņbraukšanai drošākās valsts pieredze, balstās uz vairākiem desmitiem tūkstošu ar auto noslepkavotām dvēselēm, liela daļa no kurām bija bērni (tepat ir atrodams raksts par to).
:: Leonīds Osipovs 2013.11.11 01:47 Ja tikai šādi var ko mainīt, tad dariet tā - brauciet ātri un ar komentāros jūtamo nevērību, nesapratni, naidu. Parakstu vākšanas pēdējā laikā ir kļuvušas komiskas. Cerams, ka nāve tik drīz vēl nekļūs par ko jautru.
:: andris 2013.11.20 09:53 Sargi sevi pats un Dievs Tevis sargās. Punkts. Neviens SPECIĀLI nebrauc virsū velobraucējiem un gājējiem. Tie ir negadījumi - neuzmanība. Ja velosipēdists vai gājējs iet ar savu taisnību, ka "man ir priekšroka, viņam mani ir jālaiž" un neskatās apkārt, tad ātri vien ar savu taisnību var nonākt kapos. Un ne jau šoferis būs speciāli braucis virsū. Vnk nebūs pamanījis.
:: Leonīds Osipovs 2013.11.25 01:02 Autobraucēji ik pa brīdim brauc virsū speciāli, pēdējais gadījums man bija nepārprotams, izbraucot no vārtrūmes mani un vēl vienu cilvēku izstūma uz brauktuves Čaka ielā. Tumšā laikā staigāju kā stulba Ziemassvētku eglīte apkāries ar mirgojošām velo gaismiņām un to nav iespējams nepamanīt. 22 bojā gājušie novembrī.
:: Leonīds Osipovs 2013.11.25 01:03 Pat ja tas izglābtu kaut vienu dzīvību. Jau tas būtu bezgalīgi vērtīgāk par daudzu necilo vēlmi braukt ātrāk.
Lapas: 1 2 3 4 5 6 
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 18 + 3 =
 »
Top.LV