Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Liela interese par Nordea korporatīvajiem velosipēdiem

Ziņa publicēta: 01.06.2012 12:43
Turpmāk Nordea darbinieki ikdienā varēs izmantot septiņus bankas korporatīvos velosipēdus. Vairāk nekā puse Nordea darbinieku apliecinājuši, ja vien būtu tāda iespēja, izmantotu uzņēmuma korporatīvo velosipēdu, piemēram, lai dotos pie saviem klientiem vai izbrauktu pusdienās kopā ar kolēģiem. Pirmās nedēļas laikā šo iespēju izmantojuši vairāk nekā 50 darbinieki, kas uzskatāms par ļoti augstu rādītāju.

Jau tagad – aktīvās velo sezonas laikā – gandrīz 20% Nordea bankas darbinieku Rīgā uz biroju dodas ar velosipēdu. Tikpat daudz, viena piektdaļa darbinieku apliecinājuši, ka šogad pirmo reizi mēģinās uz darbu braukt ar velosipēdu.

Nordea Finance valdes priekšsēdētājs Ivars Šmits: „Velokultūras attīstību Latvijā labi novērojam arī darbinieku vidū. Argumentus varētu uzskaitīt daudz – tas ir stilīgi, veselīgi, ekonomiski izdevīgi, ietaupa laiku un, kas svarīgi – tā ir arī savas attieksmes demonstrēšana par vides un ilgtspējas jautājumiem.”

Eiropas Savienībā noteiktais optimālais patērēto CO2 izmešu daudzums gadā vienam transporta līdzeklim ir 2050m3. Kā liecina Eiropas riteņbraucēju federācijas veikto pētījumu dati*, lai to ievērotu, vieglās automašīnas distance gadā nedrīkst pārsniegt 2170km, kravas automašīna var nobraukt 5822km, taču velosipēds – 28 000km. Arī skatoties no finansiālā aspekta, velosipēds, mērojot tuvākus attālumus, ir krietni izdevīgāks transporta līdzeklis. Ir aprēķināts, ka četras reizes uzpildītas automašīnas degvielas bākas izmaksas ir tikpat lielas, cik iegādāties jaunu, vidējas klases velosipēdu.

Latvijas Riteņbraucēju apvienības valdes priekšsēdētājs Viesturs Silenieks: „Viens no veidiem, kā demonstrēt savu attieksmi vides jautājumos un samazināt „zaļās pēdas” nospiedumu, reizē ietaupot gan laika, gan finanšu resursus ir braukt ar riteni. Arī vispārējais riteņbraucēju skaita pieaugums liecina, ka sabiedrība apzinās riteņbraukšanas nozīmi. Lai gan Latvijā vēl nav līdz galam sakārtota infrastruktūra, prieks, ka arī uzņēmumi domā par to, kā veicināt velo aktivitātes.”

Atgādinām, ka 2011.gada nogalē  Rīgas domes Satiksmes departaments un velosipēdistu vortāls „Veloriga.lv” Nordea bankai piešķīra statusu „Draudzīgs velosipēdistam”.

Bankas korporatīvā velosipēda ieviešana līdz ar CO2 izmešu samazināšanu uzņēmuma automašīnām, lidojumu skaita samazināšanu un video konferenču uzstādīšanu, ir viens no Nordea korporatīvās sociālās stratēģijas mērķiem 2012. gadam.

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 6 + 3 =
 »
Top.LV