Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



FOTO: Imantas veloceliņa inspekcijas brauciens

Ziņa publicēta: 18.05.2012 17:51
Pēc Latvijas Riteņbraucēju apvienības un vortāla Veloriga.lv iniciatīvas sarīkotajā veloceliņa Centrs-Imanta-Jūrmala inspekcijas braucienā Rīgas mērs Nils Ušakovs un vicemērs Andris Ameriks konstatē un uzdod par satiksmes infrastruktūru atbildīgo dienestu pārstāvjiem novērst veselu virkni nepilnību.

Jau šobrīd tiek tīrīts celiņa segums, asfaltētas bedrītes, jauns asfalts uzklāts tunelī pie Imantas stacijas.

Tuvākajā laikā tiks atjaunots veloceliņa marķējums, tā posmos saliktas jaunas norādes. Uz velobraukšanai paredzētajām joslām būs zīmes, ka pa tām nav atļauta staigāšana. 

Rīgas mērs Nils Ušakovs brauciena laikā uzdeva Satiksmes departamenta vadībai izveidot vairākus jaunus veloceliņa posmus, tostarp pa Z.A.Meierovica bulvāri savienojot Centrs-Berģi un Centrs-Imanta veloceliņus.

Lai labāk izprastu tos riteņbraucējus, kas ceļu pa veloceliņu mēro ikdienā un arī velotūristus, Rīgas vicemērs Andris Ameriks veloceliņu izbrauca ar velosipēdu, kam piekabināta bērna pārvadāšanas piekabe.

Par satiksmes infrastruktūru atbildīgajām amatpersonām tika uzdots paplatināt uzbrauktuves vairākos celiņa posmos, kā arī pārcelt traucējošās ceļazīmes un reklāmas stabus.

Latvijas Riteņbraucēju apvienības vadītājs Viesturs Silenieks atzīst: "Veloceliņa inspekcija bija ideāls piemērs kā sabiedriskās organizācijas, konstruktīvi strādajot kopā ar pašvaldību, var vērst notikumus par labu Rīgas iedzīvotājiem. Uzskatu, ka dialogam jābūt ar pozitīvu ievirzi, radošam un ar vēlmi atrisināt problēmu. Šoreiz tas mums izdevās! Pareiza bija ari pieeja uzaicināt Domes izpildvaras vadību, kura personīgi iepazinās ar problēmām. Lidz šim projektētāji un būvnieki ne vienmēr ir sapratuši, ka velo infrastruktūra ir tāds pat produkts kā mašīna, rokassomiņa vai telefons. Ja produkts būs slikts, tad viņu nelietos. Grūti iedomāties, ka autoceļa vidū kāds atļautos atstāt stabu vai krustojuma vidū atstāt bortakmeni. Uz veloceliņiem tā bija ierasta prakse. Domāju, ka Latvijas Riteņbraucēju apvienība šo attieksmi spēs mainīt."

Velosipēdistu vortāla Veloriga.lv veidotājs Romāns Meļņiks: "Prieks, ka saruna bija lietišķa un, cerams, būs rezultatīva. Braucām, ik pa posmam apstājāmies, fiksējām problēmu, atbildīgās amatpersonas fotografēja, pierakstīja. Skaidrs, ka visas problēmas uzreiz nenovērsīs, taču, cik bija noprotams, jau šovasar gaidāmi būtiski uzlabojumi. Ir uzdots pa Z.A.Meierovica bulvāri savienot Berģu un Imantas veloceliņus, risinājums jāmeklē ielu šķērsojumiem pirms uzbrauktuvēm uz Vanšu tiltu, pa ceļam uz Imantu ik pa posmam nepieciešamas norādes, jāatjauno marķējums, jāsaved kārtībā posms gar Botānisko dārzu, Anniņmuižas bulvāra lokā un daudzās citās vietās jāpārveido, jāpaplatina  uzbrauktuves.. tie ir tikai daži darbi, kas tika pārrunāti."

Velotrase Vecrīga-Imanta-Jūrmala ir vecākais veloceliņš Rīgā, kas posmā Imanta-Jūrmala tapis jau 20.gadsimta 80.gados. Trases turpinājums no Imantas līdz Vecrīgai izbūvēts 2001.gadā. Veloceliņa maršruts savieno Rīgas centru ar Ķīpsalu, Āgenskalnu, Dzirciemu, Imantu un Zolitūdi. Tā maršruts sākas no Vanšu tilta - Daugavgrīvas iela - Kliņģeru iela - Kuldīgas iela - Slokas iela - Kandavas iela - Jūrmalas gatve - Imantas 2. līnija un ved gar dzelzceļa sliežu ceļu līdz pilsētas administratīvajai robežai. Veloceliņa kopējās trases garums ir 13 kilometri.

Latvijas Riteņbraucēju apvienība un vortāls Veloriga.lv tuvākajā laikā aicinās uz tikšanos arī Babītes un Jūrmalas pašvaldību vadītājus, lai apspriestu nepieciešamos uzlabojumus veloceliņa posmos, kas iet caur šīm pašvaldībām. Tāpat turpinām apzināt nepilnības un problēmvietas arī uz citiem veloceliņiem. Rakstiet mums!

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Edgars Dževečka 2012.05.20 15:57 Interesanti kad kāds sāks izskatīt problēmas kas minētas kartē kurā var atzīmēt problēmvietas, kas traucē ikdienā pārvietoties ar velosipēdiem? tāpat arī jācer ka atjaunotajās ielās veidojot ietves nobrauktuves atkal nebūs tas milzu slieksnis, kas traucē ne tikai velosipēdistiem, bet gan invalīdiem ratiņkrēslos, gan arī māmiņām, kas brauc ar ratiņiem. pašlaik lielu uzmanību pievērsīšu tādām ielām kā vienības gatvei, kur notiek ietves izbūvēšana no jauna, un arī pārējās vietās kur tiek uzlabotas un pārveidotas ietves.. :)
:: Arnis ET 2012.05.21 09:26 Lietderīgs pasākums. Izskatās, ka būs arī praktisks rezultāts.
:: Vija Sašņikova 2012.06.25 09:53 Brīnišķīga ideja :) Paldies tiem, kas to ierosināja :)
:: lotārs novkunskis 2013.05.01 20:29 Vecākais veloceliņš Imanta - Priedaine (Uz JŪRMALU.) ir smagā avārijas stāvoklī joprojām! Ir vietas kuras ir pat bīstamas cilvēku dzīvībai dēļ veloceliņa asfalt seguma sliktā stāvokļa. Veloceliņam steidzami nepieciešams kapitālais remonts!!!
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 15 + 3 =
 »
Top.LV