Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Kā pārbūvēt velosipēdu par e-velosipēdu?

Ziņa publicēta: 05.10.2011 16:22
Izstāžu kompleksā “Rāmava” 6.-9.oktobrī stendā „E-transports” (pie vārtiem Rīgas pusē) bez elektriskajiem velosipēdiem un mopēdiem, būs apskatāms velosipēds - trīsriteņu velomobilis, kas izgatavots un par e-velosipēdu pārbūvēts Latvijā.

Pārbūvei izmantotais komplekts: 250W motors un slēgtie svina akumulatori. Izvēlētā pārbūves komplekta priekšrocības:

  • saskaņā ar Eiropas Savienības un Latvijas likumdošanu pārbūvētais velosipēds joprojām atbilst kategorijai „Velosipēds”, jo ir izpildīts nosacījums par elektromotora jaudas limitu – 250W;
  • 250W motora jauda ir pietiekama būtiskai braukšanas atvieglošanai;
  • slēgtie svina akumulatori ir daudzkārt lētāki par Li akumulatoriem, turklāt Li akumulatoru gadījumā nepieciešama papildus kontroles ierīce.

Eiropas valstīs izvēlētā e-velosipēdu motoru 250W jauda ir izrādījies labs lēmums. Šobrīd valstīs, kur motora pieļaujamā jauda ir noteikta lielāka vai netika pietiekami kontrolēta, ir sācies elektrisko velosipēdu „sijāšanas” un aizliegšanas process (www.e-transports.org/tiesibas/elektriska-velosipeda-parametri/). Arī Kanādā noteiktā 500W jauda ir radījusi konfliktus un e-velosipēdu izmantošanu sāk ierobežot. Tas arī saprotams, jo pat ar 250W motoru e-velosipēds kustību iesāk neparasti strauji.

Plašāk par e-velosipēdiem lasiet: http://www.e-transports.org/

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 19 + 1 =
 »
Top.LV